.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش روح الامينی به حكم جديد مرتضوی

به گزارش شمال نیوز پدر مرحوم محسن روح الاميني و یکی از شاکیان پرونده کهریزک که سعید مرتضوی دادستان سابق تهران متهم اصلی آن است در گفتگو با الف، در خصوص روند رسیدگی به پرونده کهریزک توضیح داد سعيد مرتضوی در چند شعبه پرونده دارد که یک مورد مربوط به شکایت آقای کامرانی است که قرار منع تعقیب از سوی بازپرس صادر شد و آقای کامرانی هم به آن اعتراض کرد اما پرونده دیگر مربوط به کهریزک است که در دادسرای انتظامی قضات مفتوح است و تاکنون در خصوص صدور لغو منع تعقیب هیچ خبري به اینجانب و آقای جوادی فر و یا وکلای ما اعلام نشده است.

پرونده دادگاه کهریزک در نتیجه قتل سه جوان دستگیر شده در جریان حوادث پس از انتخابات گشوده شد و به نظر روح الامینی تاکنون به نتیجه قابل قبولی نرسیده و سبب اعتراض حضوری وی و شاکیان دیگر پرونده به رییس و معاون اول قوه قضاییه و نیز بازپرس پرونده شده است.

روح الامینی گفت: دادستان سابق تهران با ادعای ابتلای فوت شدگان به مننژیت به پرونده سازی در خصوص سه جوان فوت شده در کهریزک نیزمتهم است و اما به دلیل اینکه آقای مرتضوی شغل نظامی ندارد این پرونده در داسرای نظامی رسیدگی نشد و به دادسرای ویژه قضات فرستاده شد که هم اکنون مفتوح است.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت اسلامی درباره احتمال انتصاب مرتضوي به رياست سازمان تامين اجتماعي با تلخي پرسيد: چگونه شخصی به دلیل اتهامات مختلف از ادامه فعالیت در یک قوه منع می شود، اما قوه دیگری وی را برای ریاست بر سازمان بزرگی تایید می کند؟

در محافل سياسي شايع است سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران و رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا، بزودي به رياست سازمان تامين اجتماعي منصوب خواهد شد. ۱۵ نماينده مجلس امروز در تذكري قانوني به احمدي نژاد، اين انتصاب را مخالف قانون و مصالح سازمان تامين اجتماعي دانستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بسيجي گمنام 16 اسفند 1390
باسلام واحترام آقاي دكتر روح‌الاميني، استاد محترم، هم براي پسرت محسن وهم براي همه آن‌هايي به ناحق از بي توجهي و بي مسؤليتي بعضي از مسؤلين نما به شهادت رسيدند و........
آقاي احمدي نژاد شما كه بهتر از ما روح‌الاميني را مي شناسيد و به سوابق مذهبي و سياسي و علمي و مهمتر از همه به ولايت پذيري اش آگاهي و اعتماد داريد. شما چرا با اين حركات دل اين پدر و خانواده‌هايشان را بدرد مي‌آوريد.؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.